מכירים את המדריכים להצלחה ברשת, המתפרסמים ברשתות החברתיות. כל הטיפים לצבירת השפעה, פריצה מהירה לתודעה של הצופים ויצירת פרופיל עם עוקבים פעילים שיכניסו לכם הרבה מאוד כסף? האמת היא שהמדריכים האלה באמת עובדים, רק לא לכם! הם עובדים ליוצרים הגדולים שהצליחו למכור לכם חלום ולהשתמש בכם כדי לחזק את ההשפעה והמעמד שלהם.
אלו שהצליחו, לא באמת רוצים שגם אתם תגדלו ותתחרו על הקהל שלהם. הם יודעים שבעידן בו כל יוצר תוכן מוביל הוא גם מותג, יש רק דרך אחת לבלוט, להשפיע, ולהפוך את הקהל שלך למכונה שמקדמת אותך. יש שיטה והיא עובדת.
לשיטה הסודית של היוצרים הגדולים באמת יש שם. זוהי שיטתPOWER מפת דרכים שפותחה לאורך השנים והפכה למכונת מזומנים וכוח עבור אלה שהחליטו ליישמה בצורה הפשוטה. הבסיס כל כך קל ושבלוני, ולא צריך יותר מידי השקעה כדי לראות את התוצאות.
לפני שניכנס למהות, רק נסביר שהשם נובע מראשי התיבות של התהליך המוביל את היצירה P-O-W-E-R. דרך קלה לזכור את השלבים שכולנו מכירים בדרך ליצירת מותג משפיע ברשת. אז לפני שנצלול למבנה השיטה, ניזכר במה שחשוב באמת, הקהל שיוצר את הקהילה. הם לא רק צופים. הם שותפים למסר.
כיוצרי תוכן אנחנו צריכים לחשוב קודם כל על היצירה ולא על מה יוצא לנו מזה. המיקוד הוא בקהל כי בסוף היום, הקהילה היא הכוח שלנו וזה בדיוק ה- POWER הסודי שלנו. אנחנו צריכים כל הזמן לפנות אליהם ולבקש את שיתוף הפעולה. להפעיל ולהניע אותם לקחת חלק פעיל בתהליך. עלינו להעריך אותם ולפרגן להם על תרומתם להפצת המסר וכל זה תוך כדי מתן ערך אמיתי ומעורר השראה עם סיפור טוב.
הצופים הם הגיבורים האמיתיים של המותג שלך. הם אלו המעידים על חוזקו של המותג, הם אלו המפיצים את המסר ומגיע להם להרגיש חלק מהדבר הגדול הזה שלא היה מתקיים בלעדיהם.
כוחה הגדול של שיטת POWER הוא בנראות. הדרך אל היעד, הוא מיתוג אישי בו יכולה הקהילה להתקשט. והיום עם טכנולוגיית ה POD אין בעיה ליצור לביש שנוכח גם בעולם האמיתי. המסר לובש צורה והצופים לובשים את המסר!
שיטת P.O.W.E.R ליוצר שרוצה להיות מותג עם קהילה
שיטת P.O.W.E.R זו מערכת הפעלה שיווקית שפועלת על שני צירים: תוכן שמניע קהילה, וקהילה שמקדמת את התוכן.
P – Please
למד לבקש. לא מתוך חולשה, אלא מתוך עוצמה. היוצר שבא בבקשה אמיצה, יוצר הזדהות. רוצה שהם יגיבו? שיקנו? שישתפו? תאמר את זה. בביטחון.
O – Operate
הפעל את הקהל כמו מנוע. תן להם תפקיד. "תגיבו לי עם…", "מי שמזמין חולצה, מקבל אזכור!", "מה דעתכם שאצור חולצה לפי הבחירה שלכם?"
צופה שהוא חלק מהפעולה – יוצר המשכיות.
W – Wear
לא סתם תלבושת. בגד עם אמירה, עם שייכות. מוצרי POD הם לא רק מקור הכנסה, הם ההמשך של הזהות שלך. כל חולצה שנמכרת היא שלט פרסום מהלך.
אתה תעצב, הם ילבשו. הם ילבשו, העולם יראה.
E – Establish Community Values
כאן טמון הסוד האמיתי. אתה לא רק מוכר, אתה מוביל. בנה קהילה שיש לה ערכים: אותנטיות, הומור, העצמה, חמלה, מהפכנות. ככל שתבסס תרבות סביבך, כך תהפוך לאוטוריטה.
אתה לא רק יוצר תוכן, אתה מנהיג של קהל.
R – Repeat with a Twist
חזור שוב, אבל לעולם לא בדיוק אותו דבר. שמור על עקביות אבל עם הפתעה. שגרה היא כוח, אבל טוויסט בעלילה הוא מה שמדליק את הקהל מחדש.
בוא נדבר תכלס, ההצלחה של יוצר התוכן היום לא תלויה באולפן, תקציב הפקה או חסות מחברה ענקית. היא תלויה במערכת היחסים עם הקהל וביכולת לתרגם אותה למותג חי, נושם, לביש, נוכח.
לתת לקהילה שלך ללבוש את המותג, WEAR YOUR BRAND. מרגע שהצופה לובש את החולצה שעיצבת הוא לא רק תומך בך, הוא שגריר שלך. הוא הופך אותך לנוכח ברחוב, ברשת, בחיים האמיתיים.
פלטפורמות POD (Print On Demand) פתחו שער לעולם חדש, שבו אין צורך במלאי, אין סיכון, רק דמיון, יצירתיות, ותשוקה. אתה מעצב, הם לובשים, אתה מרוויח והם גאים להיות חלק מהקהילה שלך.
P.O.W.E.R זו לא רק שיטה, זו דרך חיים ליוצר שבחר להיות גדול מהפיד שלו.